Door de ogen van… Bert Vosselman

Ik ben de regisseur van de musical. 

Ik heb drie musicals meegedaan als speler en dit is nu mijn tweede als regisseur.

Ik zorg dat het allemaal een beetje klopt, en dat iedereen tot zijn recht komt.

Dat de grens tussen goed en kwaad kwetsbaar en fragiel is

Omdat het een groep spelers en zangers zijn waar ik super trots op ben, en die weten hoe ze een verhaal tot leven moeten brengen.

De grens van goed en kwaad kan in ieder mens plotseling breken.
Bert Vosselman
Regisseur

De visie van onze regisseur, Bert Vosselman.

Elke keer weer, merk ik dat als we aan de musical werken dat het verhaal langzaam moet rijpen. Als ik het in één keer zou snappen, dan zou ik mij zorgen maken. Juist het zoeken naar de juiste vertaling met de hele groep maakt dat het verhaal zijn waarde en interpretaties van ons krijgt, op een zorgvuldige manier. De musical is niet van mij…….maar van de groep…en daar mag ik bij horen.

Dan ontstaat dat we met z’n allen willen laten zien, in deze musical, dat lijn tussen goed en kwaad kwetsbaar en fragiel is. Dat je heel stevig in je “levensschoenen” moet staan om steeds weer alles afwegende, de juiste keuzes te maken. En dat laat Judas zo mooi zien in deze musical. Zijn twijfel en afweging neemt je mee naar de grenzen van het kiezen. Voor mij is de onderliggende boodschap dat als je keuze vanuit je hart komt. Als je doet wat je doet, omdat het goed voelt, dat je vertrouwen mag hebben.